Namer Architecture

5 דרכים פשוטות לחסוך בעלויות הבניה – יוחאי נמר אדריכלות

של הבית וקיר מחופה עץהדמיה - בית - מבט מהרחוב לכיוון הבית עם חלקים עליוניים אלכסוניים
  • מאמר :

לבנות בית זה דבר יקר אך רבים לא יודעים כי ישנם דרכים רבות לחסוך בעלויות הבניה אם רק יסכימו לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

1. לבחור אדריכל שהוא גם מעצב פנים

כמו בכל דבר בחיים, שני אנשי מקצוע ברוב המקרים יהיו יותר יקרים מלקיחת איש מקצוע אחד לאותם עבודות. יש הרבה אדריכלים שהם גם מעצבי פנים וזאת מתוך הבנה שני הדברים קשורים זה בזה. תכנון החוץ בהכרח ישפיע על תכנון הפנים. מעבר לחיסכון הגדול בלקיחת אדריכל שהוא גם מעצב פנים יש גם את היתרון הגדול שהעיצוב פנים יתכתב עם העיצוב האדריכלי מבחינה העיצובית ותהיה תחושה של שלמות עיצובית. חוץ עם פנים.

2.לשקול לבנות את ביתכם מבניה קלה

אחת הדרכים לחסוך אחוזים רבים מעלות הבניה היא בהחלטה לבנות את הבית מבניה קלה. בעיקר מעצם העובדה שרבים מיסודות הבנייה מיוצרים טרם במפעל ומגיעים מוכנים לאתר הבנייה. כל שיטה בתחום הבנייה הקלה פועלת באופן שונה מבחינה זו אך עצם עקרון הזה מסייע לשמור על סביבת עבודה נקייה, להמעיט בפועלים, לחסוך ברכבי עבודה, לשמור על שקט, לחסוך בזמן ולבצע פרויקטים במהירות ובזכות כל אלו גם לחסוך עלויות רבות.

3.לייבא את תכולת הבית מסין

זהו כבר לא דבר מוזר ומשוגע כל כך בימינו. הרבה מאוד אנשים נוהגים לטוס לסין עם האדריכל או המעצב פנים שלהם לצורך ייבוא מוצרים לבית, כגון: ריצוף, ריהוט בית וגן, מנורות, ארונות, כיורים, שיש, הכל פשוט כל דבר כמעט ניתן לקנות בסיןניתן לחסוך כ- 50%-40% !

הדבר נכון גם לאחר ששילמתם את הטיסה, השהייה בסין, ליווי האדריכל / מעצב, ההובלות והאחסנה, ההתקנות בארץ, המסים ואת עמלת החברה בסין. כמובן שיש צורך לעשות הכנות מבעוד מועד מכיוון שזו ארץ שונה, שפה חדשה, הכל שונה.. אך אל דאגה, אדריכל טוב עם ניסיון יידע לעשות את כל החוויה לקלה ונוחה.

4.תכנון הבית בבניה ירוקה

בית שנבנה מראשית תהליך התכנון כבניה ירוקה יספק לבעליו חיסכון כספי גדול בהוצאות היום-יום. ישנם מחקרים שנעשו בעולם ובישראל הוכיחו כי מבנים ירוקים חוסכים 25%-50% בהוצאות האקלימיות (משאבים וכו’) והתאורה ולחיסכון שבין 20%-35% בהוצאות המים. גובה החיסכון משתנה לפי סוג המבנה (מגורים, משרדים, מסחר) והוא תלוי גם במידת המודעות של המשתמשים במבנה.

5.מפקח בניה טוב עם המלצות

פה בדיוק נכנס המשפט “קמצן משלם פעמיים” אנשים חושבים שאם לא ייקחו מפקח בניה הם יחסכו כסף רק אך בחירת מפקח בניה טוב עשוי לחסוך המון כאב ראש אך גם יחסוך כסף רב מכיוון שהבניה תתבצע בדיוק לפי תכניות האדריכליות וימנע בעיות ביצועיות שלעיתים נפתרות רק כשמפרקים ובונים שוב.. מומלץ למנות מפקח בניה ולא לנסות לחסוך בדבר נדרש זה. בקשו מהאדריכל שלכם המלצה על מפקח בניה טוב.

Phone icon
052-5329670
WhatsApp icon
Whatsapp